مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 07:322022-06-13سياسي

فارس من| علامت سوال ذهن دانشجویان درباره برقراری امنیت اطراف دانشگاه


دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف خواستار برقراری امنیت اطراف دانشگاه هستند و می خواهند بدانند کدام نهاد مسوول برقراری این امنیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت مطالبه خود در این سامانه خواستار برقراری امنیت اطراف دانشگاه صنعتی شریف شدند.

این کاربران که از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف هستند در نامه ای به معاون دانشجویی این دانشگاه اعلام کردند: این روزها و با بازگشایی دانشگاه دوباره شور و نشاط و هیاهو به خیابان های اطراف دانشگاه بازگشته است اما در کنار آن ردپای سارقان نیز در خیابان های اطراف دانشگاه احساس می شود و نبود امنیت کافی سلامت روح و روان دانشجویان دانشگاه را مختل کرده است.

این وضعیت برای دانشگاه شریف که بهترین دانشگاه صنعتی کشور محسوب می شود به هیچ عنوان قابل قبول نیست و ما دانشجویان این دانشگاه درخواست رسیدگی و فراهم کردن زیرساخت های امنیتی را داریم.

در این زمینه با سردبیر سوژه فارس من نیز صحبت کردیم، وی گفت: اطراف دانشگاه صنعتی شریف، زورگیرانی وجود دارند که با سلاح سرد یا گرم لپ تاپ، گوشی و وسایل همراه دانشجویان را به زور از آنها می گیرند و در صورت مقابله به دانشجویان آسیب جسمی می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| علامت سوال ذهن دانشجویان درباره برقراری امنیت اطراف دانشگاه

فارس من| علامت سوال ذهن دانشجویان درباره برقراری امنیت اطراف دانشگاه